Isnin, 4 April 2011

kenapa ???

 urmmm kenapa dier mesti serba salah dengan apa y aku luahkan dekat blog aku ny ?
kenapa ???
kenapa mesti dier ckp y dier akan kembali pada aku kalau dier ta epi dgn ppn tuh ??
kenapa dier mesti buad aku macam ny ??
adakah dier hanya sekadar untuk menguji aku ??
menguji kasih sayang aku terhadap dier ??
urmm aku sendiri ta taw jwpn tuh ....
aku perlukn jawapan y betul2 pasti ..
tp dier cakap dier buad sume tuh pas dier baca ape y aku tulis kat blog aku ny ..
urmmm ...
aku sedihhh sangat2 ...
aku cuba utuk melupakan segala2 nyew antara aku dengan dier ...
tp aku ta mampu ....
aku akn cuba ...
aku akn cuba untuk masa depan aku sendiri ..
aku akan cuba y terbaik untuk aku lebih focus pd spm aku ...
walaupun aku sedih aku tetap akn cuba utk melupakan nyew n buad diri aku sentiasa epi ...
urmmmmm ...
take care sayang ...... i will miss u ... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan