Khamis, 7 April 2011

pada hari itu ...

urmmm .. aku rasa aku da mle sayang kt dier ... yes sayang ... npew ?? sayang terhadap seorang lelaki .. ta salah  kan ... n dat'z normal blew kita melangkah ke alam remaja ...  dann itu lha apa y sedang aku alami sekarang ... i love him ... tp dier ... aku ta tw perw perasaan dier terhadap aku .. but sometimes dier ungkap kn ' I LOVE U ' to me .. n perw mksd ' L.O.V.E ' pada deir sebenarnya ??? adakah hanya sekadar mainan perasaan atau sekadar memberi harapan pada seseorang y bernama perempuan seperti aku ???

                        aku ta tw sama ad dier sayang aku o ta ...

urmm nth lha aku sendirir tak memahaminya ... mungkin aku hanya bertepuk sebelah tangan ... if betul aku bertepuk sebelah tangan aku perlu melupakannya .. aku mesti lupakan nya walau macam mana pun sebelum dier menjadi lebih teruk .. aku ta sanggop untuk bersedih hanya kerana seorang insan bernama lelaki ... mungkin patut aku buat benda tuh sekarang ...

aku sedih n jelez sangat2 bila dier mle cakap bout my fwnz .. if bnde tuh bole membahagiakan dier n kawan aku tuh aku akan merelakan nya untuk bersama walaupun hati aku begitu berat untuk melupakannya ... untuk melepaskannya ... yes ! memang berat hati ny tok lakukan sume tuh .... tp aku kne buat jugak untuk kebahagiaan aku , dier n kawan aku ....

blew d ingatkan balik pada masa tuh aku memang happy .. happy sangat2 .. tp aku sedih pd malam tuh ... malam y sungguh malang buat quh blew aku terpaksa buat benda y tidak sepatutunya aku buat .. tp demi dier ... aku merelakannya ...

orang cakap ...
          jika kita sayangkan seseorang tuh ,
          biakan lha dier mencari kebahagiaan ...
          jika benar itu dapat membahagiakan dier ,
          aku akan melepaskannya ...
          jika dengan cara tuh gax aku bole bahagia .
          dalam kesedihan aku akan merelakannya ...
          walaupun hati ini terlalu berat untuk melupakannya ..
          aku terpaksa buat demi hubungan mereka ..

aku sedih sangat2 .. aku cemburu dengan dier n dier .... :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan