Sabtu, 2 April 2011

sedih n kecewa .... :'(

urmm  nape begitu cepat dier jmpe pengganti aku d sisi sier ?? adakah dier mmgg tidadk menyanyangi aku sejak pertama kali kami couple ?? urmm lelaki mudah tok mencari pengganti ... yew mmg aku still sayang dier tp aku ta ley teruskan hubungn tuh dat'z why aku mnx ptos ... aku sayang dier sangat2 ...  urmmm .. :'(
lately ny aku asyk nuck ngs jerk ...

aku sendiri ta tw nape .. when aku nampak pix profil fb dier da bertukar ag aku panaz aty .. cemburu ? yes ofcorz i'm jlez ... owg y ta pnye aty n pasaan jerk y ta jlez ... aku nuck ngs n menjerit kesakitan dalam aty ny bule ta ?? aku rasa terseksa sgt2 ... owg y aku sayang semua da jao sangat2 dengan aku ...urmm now aku d temani oleh seorang lelaki y bernama kawan ... n dier pun aku ta knl 100% ag ...

abg ?? aku sendiri ta tw mana abang aku da g .. dier ada tp kami jarang contect ... owh nooo ... i'm soooo lonely .. :'( ... ley ta aku nuck menangis ?? nape lha owang yang aku sayang mesti pegi jao dari aku ?? kenapa dier mudah utk melupakan aku n mencari pengganti aku ?? aku sayang dier tp dier ?? ternyata dier tapena sayang aku .. dier hanya pandai bermain dengan kata2 manis sahaja ..

lau aku story kt abang mesti dier marah ... urmmm aku sedih + kecewa sangat2 ... :'(




Tiada ulasan:

Catat Ulasan