Sabtu, 19 Mac 2011

perjalanan ke Terengganu ...

memang tapt nuck d nafikan lha mse mlm nuck g tuh aq sdh + kcwe tgt2 bab aq ta  pt antr prents aku g larkin sblm mereka berangkat tok menuanikan umrah pd wie sbtu tuh .. aq cdh tgt2 ... mlm tuh aku perlukan abg aku tp abg aku ta pt dtg cola jmpe aku bab dier dmm ... urmmm ... cdh2 .... mlm tuh nek bas jerk aku owg paling nyenyak tdo antre kwn2 aku bab aku ttow lme glew ... y c bby asal aku bgn dier wt peace n pnggl2 aku .. huhuhu .. sbr jerk lha ... cmpy jerk kuantan aku bwu bgn tok slt subuh ..
        cm2 t'jd art cne .... haahahahahahaha :D .. wie p'tme kt sne sume ok .... mlm p'tme kt sne lark sume nyew ok ... walaupun ad y bad mood mse mkn mlm kn .. hehehehehe ... msok wie kedua lark mse jln2 kt pasar payang ad ag sowg lark y bad mood .. atoiyaiii ad jerk y bad  mood ... urmm .... da pnt b'jln g cri kdi mam ...urmmm jmpe dlm pasar payang tuh tmpt tuh kotor .. eiiuuuuu ta jd kami nuck mam kat situ ... pas tuh cri art tmpt len .. ad restoran terapung perw pun ta ley mknn sume da abz ... c aul n jep g cri kdi jp ag kdi tuh nmpk ok tp harge mahal nuck mmpos .. ish twok towl tengganu ny ...
          ptg tuh g pantai y b'dekatan dgn bunglow tmpt kami tinggal tuh ... mle2 ta t'ingin nuck mndy juz nuck jln2 jerk jp ag da kne air sume bkk tudong then perw ag mndy lha .. ta lha mndy men air jerk kt tepi2 tuh ... fuhh memang syok glew .. ad y kne tanam dlm pasir ... hehehehe .. kenangan y ta ley d lpekan blew menjelang malam .... mlm tuh ingt nuck lepk kt pantai tuh ... jp ag da sampai masing2 ad jerk y y ta kne ... c alif y mle kn dlu ... fuhh tp mmg mse tuh aq ttbe ta sdp aty ... aku b'iya2 nuck alik .... last2 masing2 alik .. :) ..
         last day nuck alik dax ppn plng smngt nuck alik n dax2 tuh kmpln kteowg lha ... huh smngt glew ... y dax laki hampeh sowg pon ta bgn ag ,.. huhuhuhu ... msok bas msng2 agk glew .. walaupun wie k2 art sne y c bby bad mood ... y len pnz aty mkn art sne mahal nuck mmpos ... upppssss ! terlepas lark ... hahahahahha :D ... ppew pun ny lha kenangan plng best topwk d ingti for 2o11 ... sblm kami spm n kami b'psh n wt haluan masiang2 tok next year ... umh y dkt ny msh b'untung lha bg y umh jao .. urmmm hampeh ...  urmmmm ...
ppew pun qowg mmg sporting abz ..tengs to all my fwnz Nur Amyleena, Siti Ultruman H, Eyzairee Ithnin, Efa Farina, Nazarul Azani, Siti Nursyahiran n penyunya .. hehehehe :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan