Jumaat, 25 Mac 2011

akhr nyew .....

wah saat y aku tunggu akhr nyew sampai gax ...
mlm td aku nmpk gax mke owg y aku wndu ...
urmm walaupun dier da agx serabai ..
tp dier still cute kowt ...
dgn moto bru ....
hehehe ..
best nyew walaupun sekejap jerk ..
n dgn ayh mmbwa kami mkn slps mngambil nyew d persada semalam aku dpt gax ngok dier n mmbr dier ..
heheheh ...
epi walaupun sblm tuh aku agk kbrtn tok g mkn ...
then makan2 b'bual2 ...
kowl 1 kami alik ....
sampai jerk d rumah aku twos ttow ta pk pnjg walaupun bwu pas makan ..
bab niat nuck g cola jp ag bgn2 da kowl 7 ..
pew ag da alang2 t'lajak tdo twoskn jerk lha ttow n bgn kowl 11 .. hahahahah :D




akhr nyew dapat gax aku contect kmbli owg yu aku sayang ..
walauapun hnye skjp jerk td ....
tp akhr nyew aku dpt gax folow blog dier y slme ny aku cri ...
wahhh begitu hebadd nyew c dier ...
aku still sayang dier ..
n sampai skunk aku still tnggu dier ...
wteve lha owg nuck ckp perw pun y pntg aku akn pgg perw y dier jnji kn n y aku jnji walaupun kami da b'psh dkt 6bln ..
sayang glew aku art dier ...
n dat'z why aku ta kesaa blew laki tuh tnggl arn aku ...
wahhh begitu tnggu harapan aku !!
hahahah :D
jgn harapan tinggl harapan da lha yew ..
hehehehe ..
epi glew aku sjk2 ibu bapa quh alik aku wce cm dew bnde y best ...
n mnggembrekn aty aku ... (:

                                  aku lha ni .. y aku ingt mce ny aku lowm lg lost cntct nan dier tp hampir2 ...
                                                                  heheheheh ..(:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan