Rabu, 1 Februari 2012

♥ masa yang di tunggu-tunggu (o‿-)

hahahaha....oke..masa yang di tunggu-tunggu...nak tau ta apa yang dieba tunggu???dieba tunggu kehadiran 2hb lha...hahahaha..oke da genap sebulan dieba single....selepas dier declare yang kami da pututs...hahahaha...oke memang sedih tapi dier sendiri da de pengganti dieba so for what dieba nak bersedih lagi kan??so lantak kau lhaa....aku hope one day kau akan rasa apa yang aku rasa sekarang....hahahaha.... #jaatsiodakunie...bukan jahat tapi dieba nak sangat dier rasa apa yang dieba rasa...
macam mana kau rasa bilee kau da setia gile vavi dengan pompuan lain jp ag pompuan tuh ley main taik dengan kau...hah macam tuh lhaa aku rasa...but aku ta rasa sedih sangat coz aku ada abang n kawan2 aku yang ley buad aku happy....kau ada???hahahahahah....
eh semoga kau berbahagia tau.....hahahahah.....lau kau couple dgn cara menipu ta kemana lhaa...saba ye yunx.....hahahahahha :D

2 JANUARI 2012....tarikh keramat dieba dengan dier..n tarikh tuh juga lhaa saat n detik dieba bebas dari dier....bebas tok berkawan dengan sape2 dieba nak...then bebas dari pikir perasaan dier...jaga hati dier yang ta serupa hati....hahahaha...oke tengs lhaa babe... ☺

Tiada ulasan:

Catat Ulasan