Isnin, 2 Januari 2012

lelaki...

lelaki...kenapa kau mudah sangat mencari pengganti selepas kau memutuskan perhubungan nie???kenapa hati kau ta selembut perempuan yang sukar melupakan kau??
lelaki....bukan kah kau di ciptakan untuk melindungi perempuan bukan melukakan hati perempuan....
lelaki....adakah kau mengambil perempuan hanya untuk suke-suke??
lelaki....kenapa kau ta bule mencintai perempuan seperti perempuan mencintai dirimu??

ya Allah kau berikan laa aku kekuatan untuk melupakan semua nie..untuk menghakis perasaan nie untuk dier....

aku sayang kau..tapi aku tau hati jiwa perasaan sayang cinta rindu semua tuh ta bule di paksa....makin di paksa semuanya diberikan tanpa kerelaan hati....aku amat menyayangi kau SHARUL NASHREN....tp kau mudah mencari pengganti aku..dan kau tinggalkan aku dengan 1001 persoalan....kenapa???kenapa???aku nak tau....arghhh!!!

~insan lemah~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan