Jumaat, 13 Januari 2012

kau bahagia di sana aku di sini saked.....

kau....kau bahagia di sana...bahagia dengan kekasih baru kau...aku dekat sini saked...selalu terbayang kalau kau bersama aku ssekarang nie mesti kau ingat kan supaya makan ubat...dan aku akan rasa bahagia....tapi tuh semua khayalan aku.....aku rindu kau...tapi kau tapena tau tuh....aku sayang kau...tapi kau tapena faham...aku tapena benci kau...tapi dalam ingatan dan hati kau mesti sedang membenci aku kan.....jika saked aku still ta ley baik...nak sangat aku btw kau yang aku terlalu sayang kan kau....aku selalu pikirkan kau.....aku cube tok lawan semua tuh tapi aku ta mampu....aku ta sekuat kau....yang mampu melupakan orang yang pena sayang kau dalam sekelip mata.....tengs so much.....lau kau nak tau kawan aku tuh y selalu jadi tempat aku mengadu...y aku terlalu rindu kan kau....tiap kali aku melihat gambar kite berdua pasti air mata ku ta berhenti memikirkan kau...memikirkan mengapa hubungan kte bule putus.....aku tapena lupa kau walau sesaat...aku tapena lupa berdoa agar kau dan aku bersatu....agar kau bahagia selalu...agar kau sehad2 selalu.....maafkan aku andai aku pena lukakan hati mu....engkau aku adalah berbeza....aku punya perasaan yang mendalam terhadap kau...tapi kau????mungkin aku belum cukup sempurna di mata kau....jaga laa diri kau bebaik oke......lastly aku nak sangat btw kau yang aku terlalu sayangkan kau...dan sampai aku saked pun aku tapena pk saked aku....aku tau yang kte ta akan bersam lagi utk kali k3.....aku hanya mampu mendoakan kebahagiaan kau sayang ku...

andai aku tiada satu hari nanti di muka bumi ini....kau sedekahkan laa al-fatihah buad ku...andai kau menyayangi aku tika aku tiada nanti kau usung laa aku sehingga ke tempat sepatutnye.... :'(

dieba rindu dier...
bule tolong dieba??
satukan dieba dengan sharul nashren bin abd halim semula???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan