Isnin, 16 Januari 2012

JANTAN bukan LELAKI

JANTAN ... LELAKI.....benda yang berbeza...lelaki punya perasaan...tapi jantan keje menghancurkan masa depan dan jatuhkan maruah perempuan jerkk...kenapa lhaa dieba ley jumpa mamat cam nie....nama jerkk best..muka jerkk smart tp perangai...MASYAALLAH....buruk gilee kod....binatang pun ada hati perot....hahahha...bungek...dieba geram gilee dengan mamat nie...nama??bia laa rahsiaa...dieba ta nak jatuhkan maruah dier.....dieba cume ley lepas kan geram jerkk.....oke semalam dier call dieba....then berbual punya berbual....then dier ley cakap " u sejuk laa.. " dieba jawab laa... " g laa pakai selimut..." ..pas tu dier ley cakap apa tau.... " i da pakai selimut....i nak pelok u bule?? "..deiba teros diam.....eiii tolong laa wei...kenal pun baru lagi..eii tlg laa....pas tuh nak jumpa dieba...kalau da kat fon macam2 nak....ag kan nak jumpa....comfem laa semua dier nak kan...eii memang ta laa...patut nye malam nie dieba meet dier...tapi dieba bagi alasan....dieba ta dapat jumpa dier...dieba takut dier apa2 kan dieba....pas nie kalau dier nak jumpa dieba pun dieba nak abg follow belakang....apa nak jadi jadi laa....tuh jerkk yang dieba mampu buad.....k dekat status fb dieba...da 2 status dieba update pasal nie....lau yang friend dengan dieba tuh ley laa baca....dieba memang ta suke cara dier.....tadi petang dier text dieba...dieba layan laa....nie perbualan antara kami...

mula2 seperti biasa...tanya buad pe da makan lom n bla bla bla....ttbe dier ley tanya...

J : u pakai tudung ta g kje??
dieba : * dgn bantuan kawan2 dieba tanya pendapat dorg...n dorg suro dieba uji mamat nie....* so dieba jawab....tak....npe u??
J : tade pape....u pakai bj pe pegi keje?
dieba : *masih dengan bantuan kawan2... * pakai dress jerkk u...
J : wow...!!
dieba : npe???

pas tu teros ta rply....

oke gaya dier memang terok gilee kan..dieba saje uji kod...gilee apa dieba nak pakai macam tuh.....da pendek akal....nak di label ape seyh macam tuh...eii tlg laa....lau korunk pena nampak dieba ta pakai tudung o dress...tuh semua dulu...sekarang ta lagi....yang dieba ingt kawan2 lelaki dieba last tengok rambut dieba masa kat terengganu...pas tuh dieba ta free hair daa....dieba da ta sanggup nak tanggung dosa banyak2.....urmm....

untuk kau....after nie lau kau biadap ag aku ta teragak2 nak btw abg aku apa kau da buad n minta kat aku....n aku akan bg no kau kat dier....apa kau nak cakap pasal aku cakap laa..kau nak unfriend aku kat fb??unfriend laa...aku ta batak dengan kau laa...aku paling ta suke prg amik kesempatan ke atas aku.....eh aku memang suke melayan org tapi tolong respect aku oke.....cube kau mak . akak . adik perempuan kau org buad macam tuh..apa perasaan kau ek????best ta???suke???memang sah kau tade perasaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan