Ahad, 25 Disember 2011

ada masa kita bahagia...kadang-kadang kita sedih...

oke sebelum pape...dieba nak say tengs pada korunk yang da doakan hubungan dieba dengan mr.S nie kekal oke...dieba rasa hubungan kami memang ta lama...oke dieba cube tok terima kenyataan nie...semalam pas dapat hp baru dari ayah...hepi sangat-sangat sebab dapat fon nie n dapat letak wallpaper gambar dier..tapi hari nie..urmm...kebahagiaan dieba ta berpanjangan...dieba sedih sangat-sangat...
hehehe..sorry buad korunk tertunggu-tunggu dengan ayat first dieba tuh..oke dieba dengan mr.S da tade pape skunk...maybe dier lebih bahagia dengan orang pilihan dier sekarang..oke macam korunk tau dieba memang sayang gile babeng dekat dier...tapi dieba ta ley nak buad pe...orang cakap kalau kita sayangkan seseorang tuh bia kan laa dier bersama orang yang dier pilih...oke dieba buad...dieba ta merayu apa2 dekat dier..cume dieba bule say tengs kat dier atas apa yang dier da buad kat dieba selama nie,..dan dier banyak kua duitok dieba selama nie...

tengs awak..saya tau saya ta cukup sempurna buad awak..saya ta cukup hebad buad awak..saya ta pernah buad awak bahagia..saya tapena memahami awak...maafkan saya awak..tapi percaya laa dalam hati saya selain family n Allah..saya ada awak jep..tade lelaki lua yang ada dalam hati saya...tapi ternyata selepas 6hari saya bersoal jawab dengan hati saya nie akhirnya semuanya terjawab...saya nak sangat celebrated anniversary kita yang k3 nie sama2...tapi saya ta bule buad apa....kita cume bertahan 2month 4weeks 1day.... alhamdulillah sekurang-kurangnya Tuhan dapat temukan kite semula utk kali k2 walupun sekejap...tengs awak...satu jerkk saya bule cakap yang saya ta sangka benda nie semua akan berlaku..terlalu pantas buad saya....

oke laa dieba ta tau nak taip apa lagi...tapi dieba memang sedih gile....dieba hope korunk bule doakan dieba pas nie....n dieba nak ucapkan banyak2 terima kasih buad kawan-kawan dieba..kawan-kawan fesbuk dieba ( hafiz bp n someone ) sebab ada dengan dieba masa dieba down tadi...buad dieba epi....tengs so much... ♥

mengenali awak satu saat yang paling indah...
mencintai awak membuatkan saya rasa bertuah...
dan melalui perkenalan tuh saya lebih mengerti erti sakit..
erti pengorbanan..
erti setia...
erti cinta..
sayang..
rindu..
dan sebagainya...
terima kasih awak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan