Khamis, 10 November 2011

kenapa ye ???

hurmm .... aku ta tau kenapa dengan aku.... aku da sedia tok lepaskan dier ke ?? ouh sudaa tentu ta .. aku ta sanggup nak lepaskan dier.... aku sayang dier... tapi text yang aku bg kat dier ari nie semua ta masok akal.... hurmm.... if di takdirkan aku da tade kt muka bumi nie... aku nak sangat tengok dier bahagia... bahagia bersama orang yang betul betul dier sayang.... aku tau dier ta sayang aku sepenuh hati dier.. hurmm ok tape aku takesa.... yang aku nak dier tau aku sayang dier sangatsangat... walau apa pun yang dier da buad kat aku... love u sooo much... hurmm ok... dieba ta tau kenapa dier nak dlte inbox dier..hurmmm myb time time dier on9 dier ada im wif ppn lain n dier da pun padam inbox2 tuh.... hurmm ok laa fine takesa.... aku tau dier memang tapena sayang aku sepenuh hati dier... hurmm... aku da biasa kena macam nie... aku pun hope dier akan lebih bahagia lepas nie... seandainya aku da tade dekat muka bumi aku tau sape org pertama akan happy... dier laa....hurmmm tengs dear.... tengs da jaga cyg untuk sebulan lebih nie... da banyak bg cyg erti pengorbanan, erti sayang, erti kesabaran yang sebenar... bie, hargai laa org yang masih sayangkan bie.... jage dier elok elok k shayunx.... satu jerkk dieba nak btw dieba sayang dier sangat sangat.. dieba tapena benci dier... :)

☻ insan biasa ☻

Tiada ulasan:

Catat Ulasan