Ahad, 27 November 2011

dulu ..... sekarang .....

hurmmm ....lau 27hb september dulu ari bahagia aku dgn MR.S...ari nie 27hb november ari sedih buad aku but ari heppi buad dier....urmm aku ta tau macam mana nak btw dier yang aku sayang dier....dan aku ta tau macam mana nak jaga hati dier....aku sayang dier sanad-sanad....bule tak sekali sekala dier faham aku??hurmm aku mengharapkan kebahagiaan pada hari nie tapi ternyata kesedihan yang di alami...huh...hurmm sedih sanad-sanad....lau laa dier bule baca entri aku nie...aku rasa aku laa paling hepi...lau dier mara aku sebab aku ta pick up fon dier pagi tadi aku minta maaf sanad-sanad.....aku bukan sengaja pun nak silent kan fon tuh...pagi-pagi bagun 11misscall dari dier...hurmm baru 11misscall....selama nie aku tepon deir..dier ta angkat ada ke aku mara-mara macam nie???hurmm betul laa cakap akak y dier tuh panas baran...hurmm....

biy....plezzz faham cyg buad pertama dan terakhir kali..... :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan