Khamis, 3 November 2011

...awak kenapa buad saya macam nie ???

hurm hari ni 3 november 2011...seminggu je lagi dieba akan hadapi exam besaa....dieba ta terbayang pun dengan kedudukan dieba dekat dewan spm tuh nanti..yang dieba bayangkan result yang akan dieba dapat nanti...hurmm..macam mana laa reslut dieba tuh nanti kan....hurmm..macam mana nie dieba lom ready 1oo% ag...banyak sangat masalah yang membelenggu diri dieba saat nie.....
 dier??hurmm....yup kod...tapi ta semuanya dari dier...nak tau sebab apa?urmm kk...sepanjang kitaorang couple....masok hari nie...3kali dier buad dieba macm nie...dieba cakap sikit...dier teros tade mood...tapi dier pena pikir ta bilee dier cakap macam mana perasaan dieba??dier tapena nak pikir semua tuh...dieba takut nak terus terang dengan dier...dieba takut dier ta ley time n amik jalan mudah dengan kitaorang berpisah...dieba tamau..dieba sayang dier sangatsangat...dieba tamau kehilangan dier....dan sebab tuh dieba tapena marah dengan apa yang dier buad kat dieba walaupun dieba banyak makan hati dengan perangai dier....urmm...entah laa dieba sedih sangatsangat dengan kehidupan dieba...dieba tapena dapat yang terbaikk dalam hidup nie...tapi kali nie couple dieba rasaa lain sangatsangat...sebelum nie dieba couple dengan manamana lelaki...dieba tapena pendam perasaan..tapi dengan dier...dieba banyak pendam perasaan...sampai kalau dier nampak dieba lain n macam ada prob pun dieba tipu dier....walaupun sebab nye tuh ada kaitan dengan dier...dieba tetap menafikannya...sebab apa??sebab dieba tamau dier sakit hati....tapi ari nie...urmmm...dier mara sangatsangat dekat dieba...dieba cakap yang dieba bosan...dan dier tanya kenapa...dieba jawab laa tade ppew...dan dekat 3kali benda yang sama dier tanya dieba jujur laa..dieba bosan cara dier text dengan dieba.....dier ta banyak pun tanya...urmm....pas tuh dier cakap...kalau rasa bosan tapaya text dier lagii....g text dengan abang o dakdak lain....urmm tapikan bie saia ada awak sorang jerkk...saia tade orang lain nak ajak bertexting...lau ada saia da lama ta pedulikan awak.....hurmm....awak fahamkan saya sayang awak....urmm...saya tau awak tade orang lain dekat belakang saya.....urmm tapi saya ta tau benda tuh betul o ta...tapi saya mengharapkan ianya betul...sebab saya tamau awak menyayangi orang lain selain saya , kawankawan lelaki awak dan family awak...awak faham kan sekarang...kalau laa awak jenis yang rajin buka blog saya awak mesti da baca luahan perasaan saya dari yang sebelumsebelum nie....tapi Alhamdulillah awak bukan jenis yang macam tuh...atleast awak ta tau apa yang saya pendamkan...dan awak takan mara saya....tapi saya teringin nak btw awak yang saya sayang awak sangatsangat....♥♥♥...urmmmmm :(

happy nyaa kita bilaa ada orang yang betulbetul sayang dan care kita kan .....
hurmm....
dieba teringin sangatsangat nak kan perhatian lebih dari seorang lelaki selain kawankawan dan family dieba....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan