Isnin, 31 Oktober 2011

✿ tak tau pee nak cakap dan buad ✿

ok...tadi dekat sekolaa...macam biasa bilee cakap pasal couple masingmasing...sumpah aku jeles gilee sebab aku ta pat bf yang caring macam bf/gf kawankawan aku....hurmmm....ok bilee aku cakap bf aku tade perasaan dorang semua bagi respon....dan nisaq memeber o bole di katakan akak aku dekat dalam kelas tuh kan...hehehe...dier cakap aku setia dengan bf quh...setia??hurmm setia sangat ke??aku selalu mengharapkan dier baca blog aku but dier malas....ok fine...whatever....up too u.....orang ta ley nak buad pe...if kamu da malas orang ta ley nak buad pe kan..ok jujur aku cakap memang aku sayang gilee dekat dier....sayang sampai hati aku terseksa???arghh!! aku ta tau.....hurmm orang cakap cinta jarak jao susa..banyak cabaran....ye memang tapi if kita trust antara satu maybe cinta tuh akan berkekalan kan??hurmmm aku ta tau nak cakap cam ne...yang penting aku memang sayang dier...dan aku mengharapkan yang dier bole rasa apa yang aku rasa sekarang......tengs for everything....

 sekian.........................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan