Ahad, 2 Oktober 2011

MENYAMPAH GILEEE !!!!

ok ... bukan nak cakap apa laa kan .. bukan nak membangga bangga kan bilee da dew couple ... tapi dieba cukup sabar ...errr ... relationship dekat muka buku asyik bertukar2 jerkkk .... drpd IN RELATIONSHIP jadi ENGAGED pastuh jadi IN RELATIONSHIP balik .... now dieba da tukar jadi IN COMPLICATED ....arghhh menyampah gilee .. sekali sekala kodd nak buad benda alah tuh .... selama nie dieba ta buad pun kod .... arghhh !! menyampah laaa ....

hampir 2kali buad macam tuh main tukar2.. asal jadi ENGAGED jerkk ada jerk y coment ..... semua nye nak memperkecik2 kan dieba ... ouh ok fine .. dieba tau sape dieba .... tapi agak2 laa ea .... jangan sebab benda tuh dieba ta puas hati dengan kamu n kamu .... arghhh !! tapaya nak perli sangat laaa kan .... benda dalam tuh bukan betol2 kan ... tau kan semua benda kejadah dekat muka buku tuh juz main2 jerkkk .... tau kan ??? so ? tapaya nak amik series laa weiii ..

aku buad benda tuh ta menyusahkan kau ... aku ta guna muka buku kau ... aku ta gune tenaga yang kau ada ... n y penting aku ta amik PAKWE kau laaa ..... sekurang kurang nyeee aku nie bole tahan setiaa .. ta curang .... belum berkahwin ag .... arghhh !!!

ok lantak kau laaa ea ... if kau ta boleee tengok aku happy ... aku berlipat kali gandaa ta suke tengok kau happy .... terasa ke ? lantak kau laaa ea ... aku paling MENYAMPAH org macam tuh ..... kau nak cakap pe cakap laaa .... kau nampak keburukkan aku ? kau ad nampak ta keburukkan kau tuh ? o sibling kau kerw ..... arghhhh !!! tapaya nak judge aku laa wei ...... kau ingat kau da cukup sempurna ke ?


ok fine aku tau ak da cukup kurag ajar tapi aku cukup menyampah bilee orang ta bole tengok aku happy .. arghhh !!!!! spoil kan mood aku tol laaa ... lantak kau laaa ...dari semalam macm nie ... ok kau da puas ke belum sekarang ? da ? terima kasih ...  jangan tanya kenapa laa ea kalau aku ta bertegor kau ...


kepada yang terasa nie : dieba bukan nak cakap pe ... cumaa dieba ta berapa suke ok ... lantak laa nak cakap pe ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan