Isnin, 26 September 2011

gilee hepii .... hahahah :D ♥♥♥♥

hahahha .. setelah sekian lama mebujang dan dieba akn teros single ... adoiyaiii kelakar gilee vavi siot .... pape pun kesiann gilee dekat korunk kan sebab percaya bulat2 y dieba nie da de boy ... terutama pada kawan2 dieba laa kan ... hahaha .... memang ta bole lupaa siaa ....

pada kau perempuan .... kau ingat aku nak sangat ke dengan dier tuh ? setakat member kakak aku .. alahai ....lu lau nak sangat dier tuh kau amik jerkk laa ... aku pun ta ingin laa dengan dier tuh .... hahaha ... tapena terlintas dalam fikiran aku untuk terima dier buad kali kedua ok ... kau nak dier ? amikkk laaa ... i don't care laa .... hahahah ... kau tapaya laa nak cakap mamat tuh bodoh n ta cukup 1 n tapaya nak geli sangat laa kan if dier couple dgn budak 1 sekolaa kau kan .... kau ingat kau pandai kau daa cukup bagoss ke ? kelas teknik tadelaa terok mana pun kan ...


sape y percaya kami couple tuh memang laa teramat sengal kan ... adoiyaiii .. setakat jiwang dekat wall apa laa sangat kan ... daripada aku jiwang cm tuh bek aku buad IN RELATIONSHIP dengan dier gonjol .... ok now aku still ta ngaku kalah ... but pada kamu lau kamu rasa da mengaku kalah bole laa undur diri tuh ye ... hahahah .... :D .... dieba bukan pe .. dieba malaz nak gaduh2 n nak couple2 segala nie .... lantak laa org nak ckp dieba nie apa y penting dieba tetap dengan pendirian dieba .. selagi spm ta abiz dieba takan couple ... hahah :) ..

alone is better than sex
sex dekat sini membawa maksud bercinta yee .. jangan salah sangka ...


sekian terima kasih ...♥♥♥♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan