Isnin, 15 Ogos 2011

✿ sayangabang n efa lhaa ✿

hye ...
salam .... hehehe ... ok ari nie baru lhaa dapat dieba dapat ketawa n bergelak sakan dengan kawan2 dieba ... hehehe .. semalam bad mood .. nagis  jerk kt cola .... memang ta bule tahan siaa semalam ... sampai g toilet nangis ... urmm but bnde tuh semua telah pun d lupakan walaupun ta lupa seratus peratus n masih ada bayang2 benda tuh lagi kn ... pape pun dieba hepi sangat .. :)

eh lari tajok ta nie ? ta kn ? hehehe ... ok memandang kn dieba masih dalam tajuk y sama dieba nuck btw y dieba ada orang y paling dieba sayang selain family dieba ... iaitu abang panjang dieba n kawan mucuxmacin dieba ... hehehe ... kawan mucukmacin ideb atuh nme dier efa farina .... :)

kenapa sayang ? sebab dieba sayang lhaa .. mereka berada di sisi dieba waktu dieba susah n dieba senang ...:) .. saat dieba perlukan seseorang mereka masih ada di sisi dieba :) .. bukan bermakna dieba ta sayang kawan2 dieba y lain .. sayang jugakk tp dorang nie lebih sikit lhaa .. hehehe .. maaf ye kawan2 ...

abang ? heheh ... ok wie tuh dieba text dengan dier .. nak tau pe text nye ? jom baca kt bawah nie .
dieba : abg, adq ta kuat nak lalui semua nie .. adq ta kuat .. :'(
abang : abg kn adee ...
dieba : tengs bng .. sorie coz bnyk menyusahkan abg ..
abang : tapee ... dyba kn adq abg ...

efa pulak ... jom baca text kami ...
dieba : aku ta kuat nak lalui semua nie but aku kene kuat dpn " dier " .. walaupun sbnrnye aku ta kuat ..
efa : dieba aku ada dieba .. aku akn doakan kebahagiaan family kau ....
dieba : :'(
efa : kau kne  kuat .. kuat tok spm kau ... kuat tok dorg semua ...
dieba : aku akn cbe .. tengs fa ...

 now qowang tau kn betapa aku sayangkan dowg ... tp dieba tetap sayangkan kawan2 dieba y len .. terutama kt amy , niesaq , syeran , baby , penyu , alif ... y lelaki2 tuh juz sayang sebagai kawan tau .. pada mkwe2 , awek2 mereka janganlhaa marah ye ...

sekiansajeceritablogsaia... :) .. papai ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan