Khamis, 7 Julai 2011

sayang tapi ......

urmm entah lha lately nie aku rce cm nuck ngs jerk ....
aku rase aku da ta tahan nak lalui semua nie ....
eii nape nth semua orang cam ta shuke aku ..
 
jahat sangat ke aku nie ?
hina sangat ke aku nie ?
urmm soalan tuh sering bermain di fikiran aku ...
dekat mane salah aku dekat mereka mereka semua ??
urmm aku sendiri ta tau jawapan nyew ...
tapi aku sayangkan mereka semua ...
 
everyday aku try buad diri aku epi ...
tapi aku ta mampu ..
aku sedih sangat2 ...
bila aku teringt dekat dier mesti aku rasa cm nuck jerit ..
apew maksud dier dgn status nie ? " tak nak ingat kat si dia lagi :) "
 
aku nie bukan perempuan ke ??
dier cakap dier juz nuck chattng dgn perempuan ..
abiz tuh aku sape ??
 
urmm ...
kenapa bila mereka dengan mereka , 
aku mesti macam orang bodoh ?
kenapa aku mesti rasa jeles ?
kenapa aku rasa dier cm ikhlas ta ikhlas kawan dengan aku ?
urmm semua nie bermain dalam kotak fikiran aku ...
aku sedih sangat2 .. :'(
 
tpu kalau aku cakap aku ta jeles gambar mereka berdua ..
sebab aku masih ada perasaan sayang dekat c dier ...
nuck sgt contact dier tp aku ta berani .. :(
 
SORRY GUY'S IF QOWANG TERASA ...
AKU CUME NUCK KAN JAWAPAN NIE ... 

.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan