Ahad, 26 Jun 2011

terpaksa o rela aty ??

assalamualalaikum ..

huh ag beberape arie jrk nuck spm ..makin lme makin berdegup jantung aku ...ppew lha aku hope aku dpt wt y terbaikk ...aftr nie trial akn menjelang ....now ngh bz siapkan kje khusus seni ...y nuck kne antar wie jumaat nie 1 julai 2011 ....adoiyaiii bnyk ag nuck kne wt ....final ta buad ag ....bwu lepas buad kajian warna ...if bole bentikn masa comfem bole siap kan ...ta tw lhaa rela o ta kn aku buad seni tuh ..kadang2 rasa best pun ada buad seni tuh coz kne puji dr owg y ta bpew mahir seni nie ....lau owg y da mahir seni tuh comfem lhaa kne reject kn ...hahahah :D

ok next cite nie lark ....

urmmm semalam ( 25 jun 2011 ) ari terbuka skolaa ...abizz aku kne basoh wif my mom coz my result terok glew vavi ...1b 2c 2d 2e 2g ..mnew tah a aku g ...atoiyaiii aku kne tingkat kn usaha aku tok trial nie ..hope aku dpt buang jao2 fb n blog nie sampai aku spm nnt ...urmmm aku tamau kcwekn mereka ...n aku kne bljr lbh utk spm thn nie ....

sampai sini jerk lhaa kot cite aku ...pas nie comfem lme ta update fb n blog ...coz after kje seni antar aku, amy , nisaq n y len akn wt stdy group ....mudah mudahan bnde nie dapt buad ...n aku akn hadir klz tmbhn ...huh ..

.
INSYAALLAH dgn usaha aku nie kejayaan aku pasti bole dapat ....
aminnn ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan