Selasa, 17 Mei 2011

sedih y teramat sangat ....

urmm ok ...
setelah sekian lama ta berblogging ....
hari nie ada banyak benda nak d ceritakan ....
semua nya daaa pun berakhir ....
arghhhh !!!
kecewa sangat2 ..
sebelum pape aku nak mintak maaf kat kawan-kawan sebab ta tegur korang wi nie ...
aku bad mood ...
sedih + geram + sakit hati semua nye ada dalam diri nie ....
aku hope qowg ta terasa hati ....

MR. S tuh mmg ta berguna .....
nape laaa kau permainkan perasaan nie ???
kau ingat aku ta de perasaan ke ???
yes aku memang kecewa sangat-sangat dengan sikap kau y cam vavi tuh ....
kenapa kau buad aku macam nie ???
nape kau buad aku seawiewn macam orang bodoh ???
arghhh !!!
aku ingat semalam lepas aku g karoke aku dapat tenangkan fikiran tapi bende sama gak ...
time tuh memang aku ok tp bila kau text aku ..
aku rasa macam nak baling je enset tuh ...
arghhhh !!!!
kau dengan jantan-jantan y aku kenal selama nie sama jerk ....
kau mmemamng ta guna laaa ...
I HATE U DAMN SO MUCH .... MUCH .. MUCH .. MUCH N MUCH ... !!!!!

 jangan tanya aku kenapa kalau aku da ta txt kau , layan kau n tepon kau seperti biasa ...
jawapan kau semalam amat mengecewakan aku ..
padahal baru 5hari kot ...
arghhhhhhhhhhhhhh !!!!
n kau gak y buad mood aku macam nie ...
aku benci ... benci dan benciii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan