Sabtu, 9 April 2011

pening ... urmm

aku ta tw aku wt salah perw ag kt dier sampai dier ckp aku msh nuck cri psal ngn dier ag .. urmm if btol aku nuck cri pcl nan kau aku ta arn mnx maaf art kau n doakan kebahagiaan kau dgn owg y kau cri selama ny .. owg y benar2 mencintai kau ... owg y benar2 kau cintai nya ... cme 1 pesan aku kau janganlah rosakkan nya ... sayangilah dier seperti mana kau menyanyangi diri kau n fmly kau .. n kau anggp lha dier tuh adq o kakak kau .. perw perasaan kau bila kakak o adq kau owg wt cm tuh ?? urmm kau mst mwh n sedih kn ... cbe lha kau faham k ... yes mmg aku sayangkan kau .. tp myb sayang sebagai kawan .. ta lbh ta kurng .. aku tamau t gf kau pk len bout aku ... aku tamau t gf kau ckp aku ny ppn murahan .. hope kau faham dear .... myb lau kau ta tew jodoh dgn dier .. one day kau akn bertemu jodoh dengan owang y benar2 mencintai kau n menyanyangi kau setulus aty n seikhlas aty dier .. tp aku tw tuh bkn aku .. aku hnye perempuan biasa y ta lari dari kesilapan .. n susah untuk aku melupakan sesuatu perkara y membuatkan aku sedih dalam tempoh masa y lama ,... hope kau faham sayang ... kau jaga lha diri bek2 k .. n jge dier cm kau jge diri kau sendiri ..





ingt lha ... sayang ta bererti memiliki ... dan bila kita suda memiliki nya janganlha kita sia2 kan nya ... memiliki ta bererti mendapat sepenuhnya ... sayangilah dier sepenuh hati kau .. janganlah kau abaikan dier .. janganlah kau menyakaiti hati nyew ... jangan kau memaksa dier untuk membuat sesuatu perkara y dier ta suka n y kau suka ... sayang lha dier seperti engkau ingin di sayangi .. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan