Jumaat, 15 April 2011

hepi gila ... ♥

OMG are u happy ?? yeah happy .. sume org lau ley nuck sntiasa snyum kn ... now aku da tersenyum kegembiraan ... bkn sbb apa pun .. sbb aku dpt b'jln dgn dier ... dier ?? yes dier "S" .. wahhh best nyew bnyi ... mesti lha best coz dier lha y slme ny aku tnggu .. tnggu ?? tnggu sgt kerw ?? act ad owg len y aku tnggu berbanding dier ... but aku tw myb dier ta ingt aku ag ... 

blew ?? comfem lha wie ny aku b'jln dgn dier ...tp bkn 1 moto lha ... da berjalan2 .. then benti kt umh mmbr ... lepak2 pas tuh mmbr aku c "F" pnjm mto 125 dier ... so dier g jln n y tnggl aku n dier jerk ... wahhh mse tuh mmg agk glew lha sikit ... glew sgt kerw ?? hahahaha .. no comen lha ....


next then kami b'jln pulakkk ... otw g amk adq aku .. kete pnjg glew vavi .. pas tuh dier men laju jerk ... then sampai aty dier bg aku mkn asap .. hehehe ... tapatut2 ... pas tuh aku lark lju ... cian dier tertinggl kt blkng .. heheh .. pnye pelann aku jln tnggu dier .. berbual2 ag .. pas tuh b'pisah lepas aku amk adq aq ...  epi kowt ... ♥ ♥ ♥ ...bln dpn nuck kua ag ... ngok cter kongsi " lu langsi lu mati " ... jom tgk ramai2 .. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan